In Transition



This is the time of the year when the morning you get dressed for fall and the afternoon you're running down with just a t-shirt. The fact is that I don't really like this season and I can't wait to wear my winter coats and jackets for this year. After a long time since buying this tee, I decided to wear it combined with my new casual jeans. I really loved the white detail and also bought this t-shirt in another color - confessions of a shopaholic! It's also time to build my daily schedule containing some courses for uni and of course a lot of fashion! I have great news coming for next year, so stay tuned for more!! See you guys and thank you so much for your support!

Ήρθε η εποχή που το πρωί είμαι ντυμένος με φθινοπωρινά ρούχα, ενώ το απόγευμα κυκλοφορώ μόνο με ένα t-shirt. Η αλήθεια είναι ότι δε μου αρέσει ιδιαίτερα αυτή η εποχή και ανυπομονώ να φορέσω τα χειμερινά μου παλτό και jackets για φέτος. Μετά από πολύ καιρό από την αγορά του, αποφάσισα να βγάλω αυτό το t-shirt από την ντουλάπα μου και να το συνδυάσω με το νέο μου τζιν παντελόνι. Μου άρεσε τόσο πολύ η λευκή λεπτομέρεια που αγόρασα επίσης το ίδιο μπλουζάκι και σε άλλο χρώμα - ή αλλιώς όταν η καταναλωτική μανία μου χτύπησε κόκκινο!. Επίσης, ήρθε ο καιρός να διαμορφώσω το καθημερινό μου πρόγραμμα το οποίο θα περιλαμβάνει μαθήματα στη σχολή και φυσικά πολλή μόδα! Έχω επίσης αρκετά να σας εξομολογηθώ για τη νέα χρονιά, οπότε μείνετε συντονισμένοι για τα επόμενα post μου! Σας ευχαριστώ πολύ για την υποστήριξη! 








1 comment:

Thank you all for your comments!! :)

Kisses,George!!

Powered by Blogger.